سامسونگ: اپل همچنان در حال ساخت مک بوک پرو تاشو است

حامد رمضان زاده
۱۷ مرداد, ۱۴۰۲
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

مدیرعامل سامسونگ دیسپلی در یک رویداد به محصول تاشو اپل اشاره کرد و گفت که آن‌ها منتظر بهبود قابلیت اطمینان نمایشگرهای تاشو هستند.

در چند سال گذشته شایعات زیادی وجود داشته که نشان می‌دهند اپل در حال کار روی اولین محصول تاشو خود است که می‌تواند یک آیفون یا مک بوک پرو باشد. حالا یکی از مدیران سامسونگ به توسعه محصول تاشو اپل اشاره کرده است.

براساس گزارش نشریه کره‌ای The Elec، مدیرعامل سامسونگ دیسپلی با حضور در رویداد SID Review در مورد قابلیت اطمینان پذیری نمایشگرهای تاشو صحبت کرد. او اشاره کرد که اپل همچنان در حال کار روی محصولی با نمایشگر تاشو است، اما مشکلات مربوط به اطمینان‌پذیری این فناوری احتمالاً باعث شده تا غول سازنده آیفون فعلاً برنامه‌های خود را متوقف کند.

در ادامه گزارش گفته شده که اپل برای ساخت اولین محصول تاشو خود با سامسونگ دیسپلی و LG Display همکاری می‌کند. علاوه بر این به پتنت‌هایی از محصولاتی با نمایشگرهای تاشو اشاره شده که اپل در چند وقت گذشته آن‌ها را درخواست کرده است.

تمام این موارد نشان می‌دهد که اپل به احتمال زیاد منتظر بهبود قابلیت اطمینان نمایشگرهای تاشو قبل از عرضه محصولی در این دسته است.

گزارش‌های قبلی درباره مک بوک پرو تاشو اپل

در ابتدای سال 2022، شایعه شده بود که اپل در حال توسعه یک نمایشگر بزرگ تاشو با اندازه 20 اینچ است که از صفحه کلید لمسی استفاده می‌کند. در آن زمان، انتظار می‌رفت که این دستگاه یا مک بوک یا آیپد باشد.

با این حال، تا قبل از پایان آن سال در گزارش دیگری گفته شد که اپل روی مک بوک پرو با نمایشگر تاشو کار می‌کند که اندازه آن تقریباً 20.5 اینچ است. اپل قصد داشت تا اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، این دستگاه را در اوایل سال 2026 عرضه کند. در ابتدای سال 2023 هم گفته شد که برنامه‌های اپل برای عرضه اولین مک‌بوک پرو تاشو تغییر کرده و اکنون انتظار می‌رود این دستگاه سال 2025 وارد بازار شود. همچنین در کنار این موارد شایعه شده که اپل روی یک آیفون تاشو عرضه می‌کند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.